Jesteś tutaj:  Start


Two Worlds II
Powiększ
Two Worlds II

Cena brutto:

Dostępność: dostępne

 


Opis urządzenia

Two Worlds to stworzona w 2007 roku polska produkcja, która zdobyła światowe uznanie dzięki wielu oryginalnym rozwiązaniom w mechanice gry. Wyjątkowe, jak na polską branże, okazało się również przeniesienie gry na konsolę nowej generacji, Xbox 360! Dość powiedzieć, że do dziś tytuł sprzedał się w nakładzie przekraczającym milion egzemplarzy, a średnia ocen w polskiej prasie wynosi 78% (na podstawie danych zgromadzonych na www.bazarecenzji.pl). Teraz, dzięki współpracy polskiego studia Reality Pump z wydawcą gry Wiedźmin - firmą CD Projekt - Two Worlds II ma szansę stać się jeszcze większym wydarzeniem na światowym rynku!

Akcja Two Worlds II ma miejsce pięć lat po wydarzeniach z poprzedniej części gry. Znajomość oryginalnej fabuły nie jest jednak wymagana, by zagłębić się na nowo w świat Antalooru, który rozwija sie pod rządami nowego imperatora –; Gandohara. Bohater gry ucieka z pałacu władcy, gdzie przez ostatnie lata był więziony wraz ze swoją siostrą. Wygląd i klasa postaci bazuje na wyborze gracza. Sprzymierzywszy się z tajemniczą kobietą i mając do pomocy ostatni oddział orków, wyruszasz na wyprawę, by odkryć przeszłość i źródło potęgi imperatora.

Olbrzymi, otwarty świat, w którym do zwiedzenia jest nawet 30 kilometrów kwadratowych terenu w tym lasy, bagna i pustynie! W eksploracji przyda się koń, a nawet łódź!
Do 10 godzin głównej fabuły i ponad 100 godzin misji pobocznych!
Mnóstwo możliwości związanych z rozwojem postaci gracza - 4 statystyki i 80 umiejętności!
9 klas broni i 5 szkół magii, ponad 100 typów potworów i 100 kluczowych postaci niezależnych!
Zaawansowana sztuczna inteligencja bohaterów niezależnych, którzy reagują zależnie od poczynań bohatera
Mini-gry, w tym karty, szachy, otwieranie zamków i inne!
Zaawansowany tryb gry wieloosobowej
Doskonała grafika stworzona w oparciu o autorski silnik Reality Pump
Wymagania: jednordzeniowy procesor 2 GHz lub wielordzeniowy 1,6 GHz, karta graficzna GeForce lub Radeon z obsługą Pixel Shader 3.0, 512 MB RAM (XP) i 1 GB (Vista i 7), system operacyjny Windows XP/Vista/7 lub Leopard




        Zdjęcia dodatkowe: